Complimenten of klacht

Compliment of klacht?

Multi Care Thuiszorg hecht grote waarde aan uw mening over onze zorg- en dienstverlening. Niet alleen klachten, maar ook complimenten en tips zijn van harte welkom. Compliment of klacht? Laat het ons weten.

Tevreden?

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers? Dat waarderen wij zeer. U kunt uw compliment hier achterlaten en wij zullen ervoor zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt.

Heeft u tips voor onze dienstverlening?

Multi Care Thuiszorg staat voor persoonlijke zorg en goede dienstverlening. Wie kan ons beter helpen deze dienstverlening te verbeteren dan u? Daarom nodigen wij u uit om onze dienstverlening te helpen verbeteren. Hoe kunnen wij u beter van dienst zijn?

Ontevreden?

Heeft u een negatieve ervaring met Multi Care Thuiszorg gehad? Onze zorgverleners willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kunnen zaken niet goed gaan of anders lopen dan u verwacht. Dan horen we dat graag. We kunnen dan zo mogelijk samen met u naar een oplossing zoeken. We zien graag dat u uw onvrede eerst met een zorgverleners of zorgcoördinator bespreekt. Veelal kunnen we dan direct iets aan de situatie doen.

Komt u er samen in gesprek met de zorgverlener of zorgcoördinator niet uit of wilt u dit niet, dan kunt u terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris zal uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig behandelen.

Klachtencommissie

U kunt ook om een onafhankelijke uitspraak vragen over uw klacht. Dat kan bij de externe, onafhankelijke Klachtencommissie van SPOT https://www.verenigingspot.nl/. Het oordeel van de SPOT is een belangrijk advies aan de raad van bestuur van Multi Care Thuiszorg. De raad van bestuur besluit vervolgens of hij het oordeel van de klachtencommissie wel of niet over neemt.

Als u het niet eens bent met het besluit van de raad van bestuur dan kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie van SPOT. Dat kan ook als u erg lang moet wachten op een uitspraak over uw klacht. Meer informatie over deze stap leest u op https://zorggeschil.nl/.

Klachtenreglement

Multi Care Thuiszorg is aangesloten bij de branchevereniging SPOT en volgt diens klachtenregeling. U kunt het regelement hier downloaden.

Meer informatie

Mocht u nog vragen hebben over het indienen van een klacht of meer informatie wilt, dan kunt u altijd contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

MCT Klachtencommissie
T.a.v. mevrouw K. el Boujjoufi
Hobbemastraat 90 
2526 JR ‘s-Gravenhage

Complimenten- of klachtformulier