Comliment of Klacht

Uw mening is belangrijk!
Multi Care Thuiszorg hecht grote waarde aan uw mening over onze zorg- en dienstverlening. Niet alleen klachten, maar ook complimenten en tips zijn van harte welkom. Laat het ons weten.

 

Tevreden?

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers? Dat waarderen wij zeer. U kunt uw compliment hier achterlaten en wij zullen ervoor zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt.

N~|icon_check~|elegant-themes~|outline

We vinden het heel fijn als u een waardering geeft op www.zorgkaartnederland.nl. Daarmee helpt u toekomstige cliënten bij het maken van een keuze voor een zorgaanbieder.

N~|icon_check~|elegant-themes~|outline
N~|icon_check~|elegant-themes~|outline

Maar u kunt natuurlijk ook dit webformulier gebruiken.

Heeft u tips voor onze dienstverlening?

Multi Care Thuiszorg staat voor persoonlijke zorg en goede dienstverlening. Wie kan ons beter helpen deze dienstverlening te verbeteren dan u? Daarom nodigen wij u uit om onze dienstverlening te helpen verbeteren. Hoe kunnen wij u beter van dienst zijn?

Ontevreden? 

Heeft u een negatieve ervaring met Multi Care Thuiszorg gehad? Juist dan nodigen wij u van harte uit om een klacht in te dienen. Multi Care Thuiszorg heeft een klachtenfunctionaris in dienst die uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig behandelt.

N~|icon_check~|elegant-themes~|outline

U kunt uw klacht mailen naar info@multicarethuiszorg.nl of bellen op nr. 070 – 331 68 37

N~|icon_check~|elegant-themes~|outline

Maar u kunt natuurlijk ook dit webformulier gebruiken.

Klachtencommissie

Ook beschikt Multi Care over een onafhankelijke klachtencommissie. Hier kunt u ook te allen tijde uw klacht schriftelijk indienen. U kunt uw klacht richten aan:

 MCT Klachtencommissie
T.a.v. mevrouw L. Hannouf
Hobbemastraat 90    
2526 JR ‘s-Gravenhage

Heeft u een compliment of Klacht? Laat het ons weten!